Plačilo

Po povzetju, PayPal ali nakazilo na TRR

100% garancija

Garantirano zadovoljstvo ob nakupu!

Brezplačna podpora in svetovanje

Piši nam na info@dekoria.si in z veseljem ti priskočimo na pomoč

 

 

 Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine Dekoria.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikovZakonom o varovanju osebnih podatkov ZVOP1, od 25.5.2018 dlje v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov ZVOP2 ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

S spletno trgovino Dekoria.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje:

LILJANA HAUC S.P., Selnica ob Muri 74b, 2215 Ceršak, Matična številka: 7157193000, davčna številka: 52035247, vpisano v Poslovni register Slovenije (PRS) pri AJPES, Izpostava Maribor, od 10.10.2016, št. vpisa 0106-81-20161007-001321,TRR: SI56 6100 0000 8464 567 odprt pri Delavski Hranilnici d.d., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja

(v nadaljevanju tudi prodajalec ali Dekoria.si).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Dekoria.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Dekoria.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Dekoria.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Dekoria.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Dekoria.si pa postane registriran uporabnik v Dekoria.si.

Tako gost kot registriran uporabnik Dekoria.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Dekoria.si.

Obiskovalec lahko registracijo za registriranega uporabnika v Dekoria.si opravi preko spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot registrirani uporabnik pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika Dekoria.si  nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@dekoria.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

 

Dostopnost informacij

Dekoria.si  se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@dekoria.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Dekoria.si.

 

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje LILJANA HAUC s.p. pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino.

 

Načini plačila

Dekoria.si  omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob povzetju

- s plačilno kartico ob povzetju

- z nakazilom na račun: TRR: SI56 6100 0000 8464 567 po ponudbi/predračunu (rok plačila predračuna je 5 delovni dni)

 

Izdaja računa

Dekoria.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca in v papirni obliki po pošti z naročenim artiklom.

 

Koda za popust

1. Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Dekoria.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust: Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico v istem koraku (V košarici) v polje "Vnesi kodo za popust ali kodo bona" vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kodo. Nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

o Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil/Skupaj. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

o Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

o Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust,darilni bon) znotraj istega naročila ni mogoča.

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so na spletni strani Dekoria.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Dekoria.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Dekoria.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Dekoria.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je Dekoria.si izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Dekoria.si. Prek elektronske pošte Dekoria.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Dekoria.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Dekoria.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Dekoria.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Dekoria.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Dekoria.si nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Dekoria.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

2. Naročilo je odposlano/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Dekoria.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Dekoria.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail naslov info@dekoria.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, lahko pošiljko kupec zavrne dostavni službi GLS.

3. Dostava Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je GLS, vendar si Dekoria.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla oz, vas o tem obvestimo.

 

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih moramo sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS. O tem obvesti ponudnika na kontaktni e-mail info@dekoria.si.

 

Avtorske pravice

Spletna trgovina Dekoria.si je v lasti podjetja Liljana Hauc s.p., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletni strani lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@dekoria.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: LILJANA HAUC S.P. Selnica ob Muri 74b, 2215 Ceršak.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta. Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 

Stvarna napaka

o Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

§ odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

§ blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

§ vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

§ artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

§ artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

§ artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

§ je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec najdete na strani https://www.dekoria.si/splosni-pogoji

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Pritožbe in spori

Dekoria.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Dekoria.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Dekoria.si  lahko poveže po elektronski pošti na info@dekoria.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dekoria.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Dekoria.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dekoria.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Dekoria.si, Liljana Hauc s.p.ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Dekoria.si , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

 

Nagradne igre

Organizator nagradnih iger je podjetje Dekoria.si, Liljana Hauc s.p., Selnica ob Muri 74b, 2215 Ceršak. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

Več o splošnih pogojih nagradnih iger si lahko preberete še TUKAJ.

 

Prijava na E-novice

S strinjanjem s splošnimi pogoji, se vsak uporabnik strinja s prijavo na e – novice. Iz naših e-novic se vsak lahko odjavi na e-mail info@dekoria.si. Na dnu vsakih e-novic najdete povezavo, s katero se trajno odjavite od prejemanja e-novic.

 

Varovanje osebnih podatkov

Dekoria.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov ZVOP, sprejetega 25.5.2018.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in obveščanju o akcijskih ponudbah ter novostih. Prodajalec se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bo posredoval tretji osebi brez vašega predhodnega in izrecnega dovoljenja. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih